joi, 8 ianuarie 2015

Experiență profesională

  Mă numesc Marinchescu Mădălin, sunt student in anul III la Facultatea de Litere, Istorie și Teologie, specializarea istorie și în cele ce urmează aș vrea să vă prezint activitatea mea în cadrul practici pedagogice, voi încerca sa exprim și părțile bune dar și lucrurile care nu am reușit sa le ating.

   În primul rand pe parcursul practici am întâmpinat la început ca orice debutant unele dificultăți, am avut emoții cand am fost prima dată în fața elevilor dar am reușit să mi le depașesc și să pot susține lecția. Cu ajutorul profesoarei din cadrul liceului am reușit să mă pregatesc, ea explicându-mi la început cum trebuie sa procedez. I-am urmat sfaturile si am intrat în clasă, unde spre surpinderea mea elevii au fost foarte primitori si deschiși ideei de a le fi profesor ora respectiva. Am început ora utilinzând toate marialele disponibile și nu în ultimul rând manualul.

  În cele din urmă am reușit sa trec de prima lecție și am prins foarte mult drag de clasă și apoi am început să vin cu drag la următoarele ore de predare. În blogul ce urmează vă voi prezenta lecțiile ce le-am predat si toate materialele utilizate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu